Pogoji uporabe

POGOJI POSLOVANJA
Naročeno blago zaenkrat dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.
Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 02 818 42 54 ali pišete na e-mail naslov info@zoo-ajka.si. Na zastavljeno vprašanje vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

NAROČANJE
Na internetni strani http://trgovina.zoo-ajka.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavo tudi fotografije artiklov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, vzemite vse fotografije kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Za nakupovanje preko spleta se morate najprej registrirati v spletni trgovini Zoo Ajka. Z registracijo pridobite uporabniško ime ter geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopate do svojega računa (profila).
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

CENE
Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno vključen. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun). Ko je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštnine in poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenija po njihovem veljavnem ceniku. DDV zavezanci so ob registraciji dolžni navesti tudi svojo davčno številko.

PLAČILO
Naročeno blago lahko kupec plača:

a ) po povzetju , za nakupe do 100 €.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštnino in provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.
Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice, pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas takrat ne bo doma, vam bo poštni uslužbenec pustil obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal 15 dni. Na ustreznem poštnem okencu plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštnine.
Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

b) po predračunu
V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu ali znesek vašega nakupa presega 100€, vam bomo v najkrajšem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, bomo vaše naročilo realizirali. Šteje se, da je naročilo dokončno potrjeno, ko je kupnina po predračunu plačana. Od tega trenutka dalje teče rok za dostavo.

c) avansno plačilo na račun
Naročeno blago plačate s splošnim plačilnim nalogom BN 02:
v spletni banki (Klik, SKBnet, Abanet, Bank@Net ...) na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji.
Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun ter primer pravilno izpolnjenega plačilnega naloga BN 02, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-poštni naslov.
Naročeno blago vam bomo poslali takoj po prejetju plačila.

REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na njegov bančni račun.

V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.

REKLAMACIJSKI POSTOPEK:
- na mail info@zoo-ajka.si ali po telefonu 02/818 42 54 nam sporočite kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,
- istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,
- pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži,
- najkasneje v roku 30 dni po prejemu izdelka, vam bomo le-tega zamenjali oz. vam vrnili kupnino brez stroškov poštnine.
V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je le-ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.
Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 02/818 42 54 ali po elektronski pošti trgovina@zoo-ajka.si. Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

GARANCIJA
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

VAROVANJE PODATKOV
Spletna trgovina Zoo Ajka se obvezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z pravilnikom o varovanju osebnih podatkov, sprejetim 30.1.2007 in zakonom o varovanju podatkov. Za potrebe izstavljanja računov, pošiljanja kupljenega in promocijskega materiala ter obveščanja strank, v naši zbirki osebnih podatkov hranimo sledeče podatke o uporabnikih: ime, priimek, naslov, telefon, fax, rojstni datum in e-mail. Osebne podatke hranimo v naši zbirki do ukinitve uporabniškega računa v spletni trgovini Zoo Ajka. Osebnih podatkov iz zbirke osebnih podatkov ne posredujemo tretjim osebam in jih ne iznašamo v tretje države.

Nadaljuj
Proizvajalci
Hitro iskanje
 
Išči s ključnimi besedami.
Napredno iskanje
0 artiklov
POSTELJA KOST 70cm
POSTELJA KOST 70cm
45.88€
36.70€ (20% prihranek)
petmanbarf